top of page

תכניות לבניית עסקים  

רוב בעלי העסקים הקטנים מתחילים את העסק שלהם מתוך תשוקה ומתוך חלום להיות עצמאיים. 

תוך כדי תנועה מגלים הקשיים  ושלא ברור מה השלב הבא. הולכים עם האינטואיציה, עושים את מה שהם הכי טובים בו ובדרך כלל זה להתעסק במוצר שהדליק את הניצוץ מההתחלה.

המציאות קצת יותר מורכבת, צריך להתעסק עם הצד התפעולי, מכירות, שיווק, התמודדות עם תחרות, הזמן עושה את שלו ומתחילים להתעייף. לא מרוויחים מספיק כסף לפחות לא בהתאם לציפיות. לא תמיד מבינים או רואים את הצעדים הבאים ואז מתחיל לצוץ חוסר החשק, שחיקה ולעיתים גם יאוש. מתחילים לעלות משפטים כמו אני לא מספיק טוב או טובה בתפעול או בשיווק, לא מבין איך לשפר רווחים או איך להגדיל מכירות. מתקשים להבין איך להגיע אל היעד שחלמנו עליו.

עם תכנון נכון התשוקה והאנרגיה ישמרו לאורך זמן. במקביל הרווחים יכולים לגדול בין 30-50%.

תמונה ראשית אתר נחיתה-2.jpg

למה תוכנית עסקית ומדוע התמחות בתחום ה Wellness?

תוכנית עסקית היא כלי חיוני לכל יזם או בעל עסק השואף לבנות ולממש מסלול להצלחה. התוכנית מתארת ​​את המטרות העסקיות, האסטרטגיה ודרכי הפעולה של העסק.

תוכנית עסקית הבנויה היטב מהווה מפת דרכים, מייצרת בהירות לגבי השלבים הנדרשים להקמה והרחבת העסק ומשמשת בסיס לקבלת החלטות מושכלות לגבי פיתוח מוצר, שיווק והקצאת משאבים.

היא מאפשרת להכיר את הסביבה העסקית של תחום העיסוק שלך, לערוך מחקרי שוק, לנתח תחרות ולצפות אתגרים פוטנציאליים, מה שהופך אותך מוכן יותר לנווט במורכבות של עולם העסקים.

תוכנית בהירה יכולה לחבר את העסק לשותפויות מצמיחות. יכולה לחסוך הרבה מאד זמן, אנרגיה ומשאבים כלכליים.

כמו בכל תחום, גם תחום ה wellness היא נישה המצריכה התמקצעות.

עיסוק בתחום ה WELLNESS, מצריך התייחסות להשפעה פיזית, נפשית ורגשית. יש להתאים את התוכנית עסקית לקהל היעד הספציפי של העסק, להבין את הצרכים הייחודיים ובכך להבטיח התאמה של המוצר לציפיות הלקוח.

בתחום ה - WELLNESS, יש חשיבות גדולה להצגת מחקרים ועדויות המחזקות ומבססות את הצעת הערך של המוצר והשירות.

בנוסף, תחום ה- WELLNESS חווה לעתים קרובות שינויים במגמות ובטכנולוגיות. תוכנית עסקית מכשירה אותך לחזות את השינויים הללו להגיב מהר ונכון ולשלב גישות חדשניות.

לסיכום, תוכנית עסקית נכונה ומדויקת משמשת כבסיס חזק להבטחת הצלחה ארוכת טווח בקידום העסק שלך והגדלת הרווחים.

Wellness Brand Presentation Deck-2.jpg

בתוכנית נשב ביחד על כל השלבים, עד שהעסק יבנה בצורה מדויקת, עם תכנית פעולה לשנה הקרובה:

  • בדיקת היתכנות.

  • יצירת חזון וערכים. 

  • בדיקת הצורך בשוק. 

  • פיתוח המוצר. ייחודיות ויתרונות. 

  • בדיקת שוק תחרותי.

  • הגדרת לקוחות ופילוח שוק. 

  • מודל עסקי.

  • תכנית שיווקית. 

  • תכנית פעולת חדירה לשוק (GTM). 

  • תמחור והמחרה.  

  • אבני דרך ויעדים.  

במידה והעסק כבר קיים:

  • דיוק החזון ופיצ'ים להצגת היזם. 

  • דיוק המוצר ופיתוח מוצרים נלווים.  

  • ניתוח שוק ופילוח לקוחות.

  • למידת המתחרים, חוזקות וחולשות.

  • בניית מודל חדירה לשוק (GTM). 

  • עבודה על מודלים עסקיים ואסטרטגיה. 

  • תכנית שיווק ומכירה. 

  • מדדים להצלחה. 

  • תכנית עבודה לשנה הקרובה. 

שירה רובינס - רקע עסקי :

יזמת בתחום ה Wellness כ 25 שנים. יזמת ומנכל"ית של חברת LifeDance, עסק ארצי המונה כ 100 מוקדים בארץ. מרצה בארץ ובחול בשיתוף עם האיחוד האירופאי. בוגרת לימודי אסטרטגיה עסקית ותפעול באוניברסיטת IBMI לעסקים בברלין. בעלת נסיון בהקמת סטארטאפ גיוס כספים ופיצ'ים מול משקיעים. מלווה יזמים ויזמיות כעשור.

"בחרתי לעבוד עם בעלי עסקים קטנים בתחום זה מתוך הזדהות ותשוקה לרעיונות ולמוצרים, אני חיה את עולם ה Wellness יום יום, מבינה את הפוטנציאל שיש בו וכמה חשוב להפיץ את הבשורה."

נשמח לעמוד לרשותכם. השאירו פרטים.

ניתן לקבל שירות גם במימון מעוף!

bottom of page